Voimassa 21 maaliskuuta 2021 alkaen. Verkkokaupan tuotteet myy TwoMoons, Y-tunnus 1950340-9. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Rekisteröityminen TwoMoons:n asiakkaaksi ei ole pakollista ja voit tehdä ostoksia myös ilman rekisteröitymistä. Rekisteröitymisen etuna on, että voit seurata tilauksesi tilaa omista tiedoista ja seuraavalla kerralla tilatessasi se nopeuttaa tilauksen tekemistä, kun osoitetiedot löytyvät valmiina.

Tuotteiden tilaaminen on vaivatonta ja turvallista!

Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Verkkokaupan oikeassa yläkulmassa näet jatkuvasti ostoskoriin lisätyt tuotteet sekä tilauksen loppusumman. Kun tilauksesi on valmis, siirry maksamaan ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilauksen maksaminen tapahtuu turvallisesti Klarnan välityksellä, eikä mitään maksutapahtumaan liittyviä tietoja käsitellä tai tallenneta verkkokauppaamme.
Kun tilauksesi on maksettu, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi edellyttäen, että sähköpostiosoite on ilmoitettu tilauksen yhteydessä. Lähetämme toisen ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty.

Maksutavat

Verkkokaupassamme on käytössä Klarna Checkout-palvelu.
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai [email protected].

Toimitustapa ja -kulut

Toimitamme tuotteita Suomeen ja Ahvenanmaalle. Tilausten toimittamiseen käytämme Postia. Lähetyksen voi myös noutaa verkkokaupan toimipisteestä. Mikäli toimitus halutaan Suomen ulkopuolelle tai sinulla on muuta kysyttävää toimitustavoista otathan yhteyttä [email protected].

Toimituskulut kotimaassa:

Kirje 3,20€           

Postipaketti 7,90€                                                                                                                                 

Postin kotinkuljetus 14,90€

Nouto verkkokaupan toimipisteestä 0 €
Valitse tämä vaihtoehto, jos haluat noutaa tilauksesi verkkokaupan toimipisteestä osoitteesta Luhtatie 4 G 05810 Hyvinkää. Kun tilauksesi on valmis, olemme sinuun yhteydessä sopiaksemme noutoajankohdan.
Tuotteesi postitetaan normaalisti 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Poikkeuksen muodostavat loma-ajat, joista ilmoitamme erikseen kaupan sivuilla.

Toimituskulut muuihin EU maihin:

Postipaketti 14,90

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautuksesta tulee kuitenkin ilmoittaa myyjälle ennen palauttamista joko sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon 040-7677795. Ilmoituksen tulee sisältää yhteystietosi ja tieto palautettavasta tuotteesta. Palautettavan tuotteen postimaksun maksaa asiakas

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Pakkaathan tuotteet huolellisesti, jotta ne eivät vaurioidu kuljetuksessa. Mikäli tuote rikkoutuu palautuksessa huolimattomasta pakkaamisesta johtuen, emme korvaa tuotetta.
Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, palautettavan tuotteen/tuotteiden hinta palautuu sinulle Klarna Checkout -maksupalvelun kautta (Huom! emme palauta postikuluja). Palautus näkyy tililläsi/luottokorttisi maksutiedoissa muutaman pankkipäivän kuluttua.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta.
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, niin sinun tulee tilata uusi tuote normaalisti. Huom! uudesta tilauksesta veloitetaan aina toimituskulut. Vaihdettavan tuotteen palautus tapahtuu yllä olevien ohjeiden mukaisesti. Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, rahat palautuvat Klarna Checkout -maksupalvelun kautta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa tai vialliset lähetykset

Kun olet vastaanottanut paketin, tarkista sen kunto välittömästi. Mikäli se on vahingoittunut lähetyksessä, tee heti vahinkoilmoitus postiin. Jos tuote on rikki tai se ei muuten vastaa tilaustasi, niin otathan meihin yhteyttä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisuuksien mukaan uudella tuotteella, vaihdamme sen toiseen tai halutessasi palautamme ostosumman tilillesi.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme käsittelykulun 25€. Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, sinun tulee hakea paketti postista ja palauttaa se meille. 

Muuta

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen muuttamiseen.